Milliókat dobnak ki az ablakon a hazai cégek

2012. szeptember 23. 19:24

Ifj. Chikán Attila
Chikansplanet

A két legnagyobb akadálya a céges energiakiadások lefaragásának, hogy a vállalatvezetők vagy nem tudják, mihez kezdjenek, vagy ha tisztában is vannak a lehetőségekkel, akkor sem mernek lépni.

„Azt tapasztaltuk, hogy a két legnagyobb akadálya a céges energiakiadások lefaragásának, hogy a vállalatvezetők vagy nem tudják, mihez kezdjenek, vagy ha tisztában is vannak a lehetőségekkel, akkor sem mernek lépni, hiszen az energia sokuk számára ismeretlen terület. Pedig ha vennék a fáradtságot, némi utánajárást követően például már az energiabeszerzési szerződések megversenyeztetésével jelentős, akár 10 százalékos megtakarítást is elérhetnének. Ne felejtsük el, hogy ez egy versenypiac, mindenki ügyfelet akar szerezni magának, és mindig lehet olyan energiakereskedőt találni a piacon, akinek van egy jobb ajánlata!(...)


Evidensnek tűnhet, hogy nem az utcát kell fűteni, vagy nem kell feltétlenül nappal is villanyt égetni, ám sok vállalat esetében ezek miatt is súlyos százezrek terhelik a céges büdzsé kiadási oldalát. Érdekes tapasztalat, hogy már a munkatársak elé letett mérési adatok is sok esetben olyan megdöbbentőek, hogy már pusztán ez is elég a fűtés, hűtés és világítás felelősségteljesebb használatához az irodában. Nem sokan hiszik, de számos esetben egy formalizált belső szabályzat is szó szerint aranyat érhet.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://csr.mandiner.hu/trackback/4504