A Rama a gyermekétkeztetést támogatja

2013. április 29. 18:57

Tíz millió forinttal támogatja a Rama a Gyermekétkeztetési Alapítványt, a felajánlott összeget a tervek szerint reggeli és uzsonna csomagokra fordítják majd.

Ma Magyarországon közel 40.000 kisgyermek éhezik, és még ennél is többen lehetnek azok, akik csak az iskolában, a közétkeztetés keretében jutnak ételhez, de otthon reggelire és vacsorára nincs mit enniük. Rájuk gondolva indította útjára a Rama társadalmi célú programját, amelynek keretében 10 millió forinttal segítik az éhező gyermekeket.

A Rama februárban jótékonysági akciót indított, amelynek értelmében minden megvásárolt dobozos Rama árából 10 forintot a Gyermekétkeztetési Alapítványnak adományoztak. A vásárlók segítségével több, mint 6,1 millió forint gyűlt össze az akció nyomán, illetve egy széleskörű kommunikációs kampányban sikerült felhívni a figyelmet a gyermekéhezés problémájára.Ezt követően a Rama és a Gyermekétkeztetési Alapítvány közös like-gyűjtő programot hirdetett a szervezet Facebook oldalán, amelynek célja az volt, hogy minél többen értesüljenek a kezdeményezéséről. Az online programban résztvevő fogyasztók javaslatai nyomán a Rama úgy döntött, hogy májusban 10 millió forintra egészíti ki a februári adomány összegét.

Király Gábor, a GYEA elnöke elmondta: „Nagyon örültünk a Rama kezdeményezésének, hiszen ez az összeg több ezer kisgyermek reggelijét és uzsonnáját biztosítja majd. Mindannyian tapasztaljuk, hogy a magánembereknek és a cégeknek is egyre kevesebb lehetősége van a támogatásra, így mindig óriási segítség, ha egy vállalat felvállalja a gyermekétkeztetés ügyét. Ma Magyarországon 30- 40.000 kisgyermek szó szerint éhezik, ezen kívül nagyon sok olyan kicsiről is tudunk, akik csak az iskolában kapnak ingyen ebédet, de otthon reggelire és vacsorára már nincs mit enniük. Nagyon sok szegény család ugyanis egyszerűen semmilyen élelmiszert nem tud vásárolni a gyermekei számára. Éppen emiatt a Rama által adományozott összegből szeretnénk minél több reggeli vagy uzsonnacsomagot összeállítani és kiosztani.

A Rama a társadalmi szerepvállalás jegyében indította útjára kezdeményezését, amelyet a Rama képviseletében Virágh Enikő márkamenedzser így jellemzett: „A Rama márka már évek óta szem előtt tartja a kisgyermekek étkezését, hiszen termékei a legkisebbek igényeinek megfelelően lettek kifejlesztve. Ugyanakkor látjuk, hogy rengeteg családnak nincs pénze arra, hogy megfelelő és tápláló étkezést biztosítson gyermekeinek. Rájuk gondolva döntöttünk úgy, hogy elindítjuk ezt a társadalmi célú programot. Nagyon örültünk annak, hogy rengeteg vásárló támogatta a kezdeményezésünket azzal, hogy Rama-t vásárolt, illetve like-olta a Facebookon az adománygyűjtést. Bízunk abban, hogy a pénzgyűjtést kísérő társadalmi célú kampány is elérte a célját és egyre többen felfigyeltek a gyermekétkeztetés problémájára. Nem titkolt célunk az volt, hogy az adományozás mellett minél több embernek felhívjuk a figyelmét a gyerekek éhezésére és ezzel is támogassuk az alapítvány áldozatos munkáját.
 

A bejegyzés trackback címe: http://csr.mandiner.hu/trackback/8452