Szigorúan bizalmas

2013. augusztus 20. 10:58

Ahol unortodoxia van, ott unortodoxia van.

2013. augusztus 20. 10:58
Pető Péter
Pető Péter
NOL

Eddig úgy állt a helyzet, hogy a cégek azért fordították forintjaikat a futballra, hogy a hírnevüket növeljék, és ezáltal az eladásaikat is. Ennek érdekében a marketing- és reklámszakemberek kreatív innovációkkal jelentkeztek, hogy a vállalatok a lehető legtöbbet profitálják a befektetésből. A legkülönfélébb formákban és helyeken jelentek meg a társaságok logói, jelmondatai és hirdetései. Láthatók lehettek a pályát körbeölelő táblákon, a mezeken, a buszon, a honlapon vagy az okostelefonos alkalmazáson.

Sőt olyan szerződéseket is kötöttek, melyek arra kötelezték a partnert, hogy emblematikus sportolóit céges rendezvényekre, sajtótájékoztatókra delegálja. A testkultúrhősök reklámértékéért fizettek, s azt igyekeztek kihasználni. Ám idehaza aktuális a fordulat, így a vállalatok a jövőben alighanem a titkosszolgálatoktól leszerelt kollégákat ültetik a marketingigazgatói székbe, hogy mind hatékonyabban álcázzák az átutalásokat, tüntessék el a nyomokat.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 21 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
puszika
2013. augusztus 20. 19:05
Ahol tökkel ütöttek gyülekezete van ,ott tökkel ütöttek ütöttek gyülekezete van!Ugye ismerős:NOL!!!
Antigoné
2013. augusztus 20. 13:41
A szokásos ünneprontó fanyalgás. Ennyi telik tőlük.
fogd a pénzt és kuss
2013. augusztus 20. 13:20
ugyan, nem hamisítás volt az, csak leírták mit írt volna ha leírja, azt meg nekik szabad. beletartozik ez a zujságírásba, mint a téma ajánlás.
Taxin
2013. augusztus 20. 12:47
Ez pont olyan sótlan és hülye, amilyennek kinéz. Hogy van a kárpitos nagypapa?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!